Meggyes muffin

A muffin számomra pont az a fajta sütike, amiből sosem elég sütni.
Mindig elfogy, roppant egyszerű az elkészítése, na és nem utolsósorban mindig sikert arat :)

Íme az egyik kedvencem, a hozzávalók mindig ott lapulnak a szekrényben, hogy legalább 1 adagra valót bármikor elkészíthessek.



Kb. 12-18 adagra elég
- 1 tábla étcsoki
- 10 dkg margarin
- 2 tojás
- 15 dkg cukor (+- vanilin, mert én ezt is szoktam belerakni)
- 1/2 tk sütőpor
- 15 dkg liszt
- meggybefőtt + 2 ek. leve (én ebből kicsit többet szoktam belerakni)

Sütőt előmelegíteni 175 fokra. Gőzön felolvaszatni az apróra tört étcsokit és a kockára vágott vajat. Mikor már teljesen felolvadt a csokis vaj, akkor levenni a gőzről, hogy langyosra hűlhessen (én leteszem a konyhakőre, ott gyorsabban hűl).
Kézi habverővel habosra keverni a tojásokat a cukorral, majd fakanálra váltani belekeverni a langyos, vajas csokit.
A lisztet összeszítálni a sütőporral és gyors mozdulatokkal hozzákeverni a tészához.
A végén hozzáadni a meggybefőttet + a levét.

Belekanalazni a masszát a kibélelt muffintepsibe, és kb. 25 perc alatt megsülnek.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr58415153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása