Tejszínes karalábéfőzelék

Imádom a főzelékeket, tekintet nélkül még a finomfözit is megeszem :)

Lassan itt a szezonja a friss karalábénak, íme egy tuti ötlet, hogyan lehet felhasználni, bár én nyersen is megeszem :)



- 2 közepes karalábé
- 1 vöröshagyma
- 1 ek cukor
- 2-2 ek vaj és olaj
- 2 ek liszt
- 2 dl főzőtejszín
- só, bors, petrezselyem (igény szerint)

Megdinsztelni a hagymát az olajon+vajon, majd belerakni a kockákra vágott karalábét és a cukorral megszórni. 1-2 percig kevergetni, majd felönteni annyi vízzel, ami ellepi. Sózni, borsozni, fedő alatt puhára főzni.
Ha megpuhult, hozzáönteni a liszt és tejszín keverékét, majd 1-2 percig rotyogtatni.
Én még felöntöttem kevés tejjel is, mert túl sűrű lett.


Én tettem bele virslit is, így kész lett a főtétel, és nem kellett még a husival is "szórakozni". Ez amolyan lusta nap :) De a főzelék nagyon fini lett :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr57416815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása