Vajas kifli...helyett inkább buci

 

Az eredeti recept szerint vajas kifli, melyet már Ancsika és Limara is megénekelt.

Én azért változtattam rajta egy s mást, példának okáért, hogy tettem bele kevés sót (tapasztalat, hogy legközelebb inkább sós lesz, mint édes hatású), illetve nekem nem volt itthon maláta és persze öregtészta sem, ezeket kihagytam. A másik változtatás inkább a küllemét érinti, ugyanis olyan péksütit szerettem volna csinálni, amit jól meg lehet tölteni mindenféle finomsággal, így lettek a bucik.

Ebből a mennyiségből 8 db buci lett, sütőzacskóban előbb 6-ot, majd másik kettőt sütöttem meg. Eszméletlen jó lett az állaga, finom ropogós a héja, omlós a belseje.

Az utolsó két darabot belemártottam vízbe és lenmag/szezámmag keverékbe, és persze tovább is sütöttem, mint az előzőket. Kicsit császárzsömle fílingje lett így ránézésre.

Tapasztalat, hogy ezeknek legalább kell 25 perc 200 fokon.

Az eredeti receptek fent a két linken találhatóak.

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr42959976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása