Csirkecomb zöldséggel, tejszínnel, amolyan vegyesen

Na ez az étel csak úgy jött, teljesen kútfejből, amit találtam itthon :)



Kellett hozzá:
- csirkecomb (kifiléztem és lebőröztem)
- mirelit vegyeszöldség (én zöldorsó és bébirépa keverékét használtam)
- mindenféle fűszer (só, bors, provence-i fűszerkeverék)
- tejszín, tejföl és keményítő

Azt hiszem nem neház kitalálni, hogy hogyan tovább :)
A csirke bőréből kettőt összeapírottam és megpirítottam olajon, majd rájött az apróra vágott csirkecomb. Fűszereztem bátran, és megpároltam. Kb. a felénél ráöntöttem a zöldségeket, és készre pároltam. A végén, a keményítővel elkevert tejfölös tejszín ráöntöttem és összerottyantottam. Még hidegen is élvezet volt :)

Köretként fűszeres rizst adtam hozzá.

Ez a provence-i fűszerkeverék sok mindenhez jó, bár az üvege szerint grill husikhoz ajánlják, de én sok minden máshoz is előszeretettel használom.
Van benne: bazsalikom, rozmaring, borsfű, kakukkfű, édeskömény, bors.


A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr23438355

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RKriszta 2008.04.26. 13:17:01

Gratulálok az oldalhoz..legalább igy irhatsz...
Jövök és leslek majd rendszeresen.
RKriszta

Chez Christine 2008.04.26. 13:47:56

Szia Kriszta, köszi szépen! :) Igen, hiányzott már a blogírás, így legalább kiélem magam ;)
Sok puszi a kis manódnak!
süti beállítások módosítása