Blog indítása

Hogy miért is indítom ezt a bloggot? Nagyon egyszerű... Szeretném összefoglalni azokat az étkeket, amiket szeretek főzni, sütni, elkészíteni. Sok-sok helyen olvastam recepteket, ötleteket egy-egy étel elkészítésére, de fejben tartani lehetetlen őket. Így hát ki szeretném váltani a sok papírfecniket és millió szakácskönyvet, hogy ne bújjam állandóan őket azt kérdezgetve magamban, hogy "vajon melyiket is csináltam már meg..."
Szeretem az újdonságokat, szeretem kipróbálni magam, na és persze nagyon kiváncsi vagyok, hogy az adott étel, amit elkészítettem, az vajon tényleg olyan finom-e, mint ahogyan leírják, és tényleg olyan gusztusos-e, ahogyan lefényképezték.
Na és persze nem utolsósorban a családom. Az ő véleményük számomra a legfontosabb, hiszen nem mindegy, hogy mit teszek le az asztalra.

Így hát kedves olvasó, legyen ez a blog, egy olyan online-szakácsköny, amibe megpróbálom belevarázsolni az egyszerűt, a rafináltat, az ünnepit és a hétköznapit, a többfogásost, a kiadóst, az olcsót és a drágát.

Jó olvasást és kellemes időtöltést a konyhában! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr59401041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horasz · http://horasz.blog.hu 2008.04.04. 23:11:12

Csinos kis blog:) Ugyesen raktad ossze, szep a fejlec. Hajra, mindent bele:)

H.

ildsisy 2009.01.28. 18:59:42

Tetszik a blogod nagyon és éhes is lettem tőle...:)

Chez Christine 2009.01.28. 20:34:13

Szia ildsisy! Örülök, hogy tetszik, gyere máskor is :)
süti beállítások módosítása