Gyümölcsös csirke

Ezt a receptet olyan napokon érdemes megcsinálni, amikor vagy nincsen kedved lemenni a boltba plussz hozzávalókért, viszont gyorsan össze kell dobni valami egyszerűt és finomat :)

Hozzávalók:
  • - 60-80 dkg csirkemell (én két darabb mellfiléből csináltam)
  • - kis olaj
  • - fűszerkeverék, vagy só és bors (ez utóbbit használtam, de legközelebb kipróbálok a provence-i fűszerkeveréket)
  • - 1-2 vegyesgyümölcsös konzerv (elég belőle 1 konzerv is, és csak egy sárgabarackosat használtam)
  • - narancslé (na itt is "csaltam" egy kicsit, mert baracklé volt csak itthon, bár a narancs lehet kicsit fanyarabbá tette volna)
  • - igény szerint édesítőszer vagy méz (én ezt totál kihagytam, mert a konzerv levét úgyis fel kell használni, az úgyis édes)
  • - étkezési keményítő

A csirkemelleket tetszés szerint felkockázom, sózom, borsozom és olajon puhára párolom. Mielőtt teljesen készen lenne, hozzáadom a gyümölcskonzervet (persze leve nélkül), párolom tovább együtt őket.
A konzerv levét összeöntöm a narancslével és a lé mennyiségétől függően 2-3 evőkanál étkezési keményítőt adok hozzá. Érdemes mindezt egy lezárható tetejű üvegbe vagy shakerbe tenni, mert úgyis össze kell rázni, így egyszerűbb :)
A puha gyümölcsös csirkáhez öntjük és sűrűsödésig kevergetjük.
Rizzsel tálaljuk.

(Az állaga kicsit olyan lesz, mint a kínai kaja, a keményítő miatt.)

Jó étvágyat!


A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr44405524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása