Egy kávézó története... (folytatás)

Mint ahogyan múltkor is írtam arről a csöpp kis kávézóról, illetve a tulaj bloggjáról, most már úgy éreztem ideje, hogy a saját szememmel lássam, hogy tényleg úgy néz-e ki a kis helység, és a gazdája, mint ahogyan arra számítottam.

Nem csalódtam, sőt....

A hely már messziről látszik, tiszta üveg, és belül egy kellemes halvány mályvás neon szín világít, ám egyáltalán nem zavaró. Közeledve, egyből feltünik a csinos kis terasz, itt nyáron nagyon kellemes lesz fagyizni, leülni egy csésze espresso-val, vagy csak a helyben sütött krémest majszolni :)

Belül a krém szín dominál (ezzel a neon színnel egyetemben), egy hatalmas nagy sütispult közvetlenül a bejárat mellett, iszonyú sok féle sütikével csak úgy csalógatják a népet (ha lenne, de sajnos még igen gyér a forgalom... reméljük hamarosan megindulnak).

Kávéjuk valami isteni. Nekem az első dolog ami eszembe jutott róla, hogy bársonyos az íze.

Eredeti olasz kávét használnak, nagy részben arabica, kisebb hányada robusta.

A tulaj..., nos a tulaj egy roppant szimpatikus fiatalember, próbál ismerkedni a "hogyan csomagoljuk be a sütit" és a "latte machiatto elkészítése"  tudományával. Itt meg kell, hogy jegyezzem, hogy láttam sütit csomagolni, szerintem nagyon ügyes :)

Mivel a kislányommal tértem be, így neki a legfőbb tennivalója csak a berendezésben való kártétel volt, így kellett elvenni tőle a hosszú kanalat, hogy ne csapkodja szép az asztalt, és persze az itallapot is, mert elkezdte megrágni.

Maradtunk volna még szívesen, mert jót beszélgettünk, ám a kisasszony megmakacsolta magát és bevágta a "nyűgös vagyok" tudományát, így most ennyire sikeredett a látogatás a kis kávézóban.

Remélem mihamarabb megint a tiszeletemet tehetem, és akkor ígérem megkóstolom a sütiket is :)

Végezetül csak annyit mondanék, hogy ajánlom bárkinek, aki e környékre téved (XVI. Iglói út, Terra Zebra lakópark), hogy legalább egy kávéra ugorjon be, tutira fog mellé sütit is venni.

Itt olvashattok még róla: http://coffeeshop.freeblog.hu/

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr50921763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása