Süti - csak úgy egyszerűen...

Ez a sütit egy kedves ismerősömtől kaptam. Ha valami egyszerűt akarsz, nem töményet, nem szárazat, akkor csináld meg!
Kevesebb, mint fél óra alatt össze lehet dobni (nekem azért kellett ennyi, mert a 4 hónapos kislányomat is felügyeltem ;) )



Íme:
- 25 dkg vaj v. margarin (én R**mát használok)
- 4 tojás
- 20 dkg cukor
- 50 dkg liszt (most először próbáltam ki fele-fele arányban rétes-, és sima lisztből)
- 1 sütőpor
- 1 vaníliás cukor
- kb. 8 dl tej, amivel felhigítod.

Ezeket egyesével összekevered robotgéppel.
Utána viszont a fantáziádra van bízva, hogy mit teszel bele, hogy egyik felét becsokizod-e.
(Én most daráltam mogyorót hozzá - amitől jól megijedt Pöttöm - és természetesen végül véletlenül kihagytam)
A masszát végül egy sütőpapírral bélelt tepsibe rakom.

Most először kipróbáltam a kivajazott-kilisztezett koszorúban. És ez lett az eredmény :)
Nekem effektíve most nem tetszik, szebb szokott lenni... :( Azt hiszem maradok a sütőpapíros megoldásnál...

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr59430417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ingrid 2008.05.01. 13:16:00

Összefutott a nyál a számban :)
süti beállítások módosítása