Tejszínes-kukoricás-darálthusi, TKD

Azon filoztam ma délelőtt, hogy mit csináljak ebédre, ami darálthusis. Merthogy ez akadt a kezembe a fagyasztót kinyitva, és már felolvadva várt rám, hogy kezdjek vele valamit...

Először fasírtban és társaikban gondolkodtam, de rájöttem, hogy köretnek nem tudnék mit tenni mellé, amit most szívesen megennénk. Aztán jött az ötlet, hogy akkor valami szaftosat tésztával. Jó-jó, de milyet...

Spejzbe bekukkantottam, ott figyelt a konzerv kuki és a főzőtejszín. Továbbgondolva: nem is főzőm meg a tésztát, hanem egybesütöm.

Így aztán elkészítettem a ragut, csak úgy "füszerezzünk bántran!" megoldással. Jó sok levet csináltam neki, majd felöntöttam még 2 dl tejszínnel is. Mivel a tészta nyers, így ezt a folyadékmennyiséget teljesen felszívja.

Jénait kivajaztam, aljára beledobáltam a penne tésztát (ez a kedvencem), rá a ragut és szemtelenül sok sajtot.

Előmelegített sütőben (kb. 170-180 fokon) úgy nagyjából 60-70 perc alatt megsül.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://chezchristine.blog.hu/api/trackback/id/tr90887892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása